პრეზიდენტის არჩევნების მეორე ტურის წინასაარჩევნო კამპანია დაიწყო
ცენტრალური საარჩევნო კომისიის მიერ 14 ნოემბერს გამოცემული განკარგულების საფუძველზე, 2018 წლის...
ტელემაუწყებლების სარეკლამო შემოსავლები მესამე კვარტალში 12.7 პროცენტით არის...
საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნული კომისიის მონაცემებით, 2018 წლის III კვარტლის სატელევიზიო...
კომისიამ „LRIC”მოდელის და WACC-ის გაანგარიშების მეთოდოლოგიების საკონსულტაციო...
ფიქსირებული ინტერნეტის საცალო ბაზარზე კონკურენტული გარემოს უზრუნველყოფის მიზნით, კომისიამ, სლოვაკ...
კომუნიკაციების ეროვნულმა კომისიამ მედია მონიტორინგის პირველი შუალედური...
საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნულმა კომისიამ საპრეზიდენტო არჩევნების წინასაარჩევნო პერიოდის მედია...
კომუნიკაციების ეროვნული კომისია არასამთავრობო ორგანიზაციების განცხადებებს...
საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნული კომისია „ახალგაზრდა იურისტთა ასოციაციისა“ და...
საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნული კომისია ახალგაზრდა იურისტთა ასოციაციის მიერ...
განგიმარტავთ, რომ საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნული კომისიის 2018 წლის 25 სექტემბრის...
კომუნიკაციების კომისია „რუსთავი 2“-ის მიერ უფასო პოლიტიკური რეკლამის ლიმიტის...
საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნული კომისია შპს ,,სამაუწყებლო კომპანია რუსთავი 2“-ის...
კომუნიკაციების ეროვნული კომისიის მიერ რადიოსიხშირული სპექტრით სარგებლობის...
მიწისზედა სისტემებით ელექტრონული საკომუნიკაციო მომსახურებების განსახორციელებლად რადიოსიხშირული...
კომუნიკაციების ეროვნული კომისია „სამართლიან არჩევნებს“ განცხადებით პასუხობს
საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნული კომისიას (შემდგომში - კომისია) მიაჩნია, რომ სამართლიანი...
კომუნიკაციების კომისია მოითხოვს „სამართლიანმა არჩევნებმა“ არასწორი და...
კომუნიკაციების ეროვნული კომისია „სამართლიანი არჩევნებისა და დემოკრატიის საერთაშორისო...