- 2025
- 2024
- 2023
- 2022
- 2021
- 2020
- 2019
- 2018
- 2017
- 2016
- 2015
- 2014
- 2013
- 2012
- January
- February
- March
- April
- May
- June
- July
- August
- September
- October
- November
- December
ComCom-მა მედიაწიგნიერების ჰაკათონის გამარჯვებულები დააჯილდოვა
კომუნიკაციების კომისიის და მედიალაბის ორგანიზებით, ახალგაზრდებისთვის მესამედ გამოცხადებული მედიაწიგნიერების გლობალური ჰაკათონი წარმატებით დასრულდა. ჰაკათონი UNESCO-ს მედია და ინფორმაციული წიგნიერების გლობალური კვირეულის ფარგლებში ჩატარდა, რომლის ძირითად თემებს ხელოვნური ინტელექტი, დეზინფორმაცია, ციფრული წიგნიერება და კიბერუსაფრთხოება წარმოადგენდა. ღონისძიების ფარგლებში ჟიურიმ სამი საპრიზო ადგილის მფლობელი გუნდი გამოავლინა, რომელთაც ComCom-მა 5000, 3000 და 1000 ლარი გადასცა.
პირველი ადგილი...
მეტის ნახვა
ComCom „ციფრული მხარდაჭერის პროგრამას“ მარტვილში იწყებს
კომუნიკაციების კომისია მარტვილის მუნიციპალიტეტში „ციფრული მხარდაჭერის პროგრამის“ განხორციელებას იწყებს. პროექტის ფარგლებში, მარტვილის მერიაში საინფორმაციო შეხვედრა გაიმართა, რომელსაც ადგილობრივი ხელისუფლების, ადმინისტრაციისა და რესურსცენტრის წარმომადგენლები ესწრებოდნენ. შეხვედრის ფარგლებში, კომუნიკაციების კომისიის წარმომადგენლებმა მონაწილეებს პროგრამის შესახებ დეტალური ინფორმაცია მიაწოდეს.
„ციფრული მხარდაჭერის პროგრამის“ ფარგლებში, მარტვილის სამიზნე დასახლებების...
მეტის ნახვა
ComCom-მა სარეკლამო კომუნიკაციის წესების დარღვევისთვის „ფორმულა“ 7500 ლარით, „ტვ პირველი“ კი 2500...
კომუნიკაციების კომისიამ ეთერში პროდუქტის განთავსების (PP - Product Placement) წესების დარღვევისთვის „ფორმულა“ 7500 ლარით, ხოლო PP-ისა და სპონსორობის წესების დარღვევისთვის „ტვ პირველი“ – 2500 ლარით დააჯარიმა.
ComCom-ის მიერ განხორციელებული მედიამონიტორინგის შედეგად გამოვლინდა, რომ 5 და 19 ოქტომბერს, „ტვ პირველის“ გადაცემაში „ოჯახის ექიმი“, ხოლო 11, 12, 18 და 19 ოქტომბერს „ფორმულას“ გადაცემაში...
მეტის ნახვა
ComCom-მა უფასო და ფასიანი პოლიტიკური რეკლამის ანალიზი გამოაქვეყნა
კომუნიკაციების კომისიამ 2025 წლის საქართველოს ადგილობრივი თვითმმართველობის არჩევნების წინასაარჩევნო ფასიანი და უფასო პოლიტიკური რეკლამების ანალიზი ჩაატარა, რომელმაც აჩვენა, რომ ტელე და რადიო მაუწყებლებმა წინასაარჩევნო პერიოდში უფასო პოლიტიკურ რეკლამას ჯამში 15,000 წუთზე მეტი დაუთმეს. აღნიშნულ დროში უფასო რეკლამის ღირებულება მიმდინარე ფასებით დაახლოებით 103,000,000 ლარს შეადგენდა. დროის 83% ტელევიზიებს, 17% კი რადიოებს ეკუთვნით.
ტელე-ეთერში განთავსებული 12,632 წუთის უფასო პოლიტიკური...
მეტის ნახვა
ComCom-სა და ANCOM-ს შორის თანამშრომლობის მემორანდუმი გაფორმდა
კომუნიკაციების კომისიის წევრმა, ეკატერინე იმედაძემ, და რუმინეთის კომუნიკაციების მართვისა და რეგულირების ეროვნული ორგანოს (ANCOM) პრეზიდენტმა, ვალერიუ შტეფან ზგონეამ, ურთიერთთანამშრომლობის მემორანდუმს მოაწერეს ხელი.
შეთანხმება მარეგულირებელ ორგანოებს შორის თანამშრომლობის გაღრმავებასა და სატელეკომუნიკაციო ბაზრების ზედამხედველობის, სპექტრის მართვის, ქსელის მონიტორინგის, ფართოზოლოვანი ინფრასტრუქტურის, ასევე, 5G და შემდგომი თაობის მობილური ქსელების განვითარების მიმართულებით გამოცდილების...
მეტის ნახვა



შემდეგი