- 2024
- 2023
- 2022
- 2021
- 2020
- 2019
- 2018
- 2017
- 2016
- 2015
- 2014
- 2013
- 2012
- January
- February
- March
- April
- May
- June
- July
- August
- September
- October
- November
- December
ComCom-მა მედიაწიგნიერების ოლიმპიადაში გამარჯვებულ სკოლას მედიალაბორატორია მოუწყო
კომუნიკაციების კომისიამ, მასწავლებლებისა და მოსწავლეებისთვის გამოცხადებული მედიაწიგნიერების ოლიმპიადის ფარგლებში, დაწყებითი საფეხურის კატეგორიაში გამარჯვებულად წმინდა გიორგის სახელობის საერთაშორისო სკოლა გამოავლინა. აღსანიშნავია, რომ ოლიმპიადაში საქართველოს მასშტაბით უპრეცედენტოდ ბევრი, 500-ზე მეტი სკოლა მონაწილეობდა. წმინდა გიორგის სახელობის საერთაშორისო სკოლას წარმატება მეოთხე კლასელების მიერ შექმნილმა ვიდეომ მოუტანა, რომელშიც მოსწავლეები კრეატიული და სახალისო ხერხებით ხსნიან... მეტის ნახვა
კონკურენციისა და მომხმარებელთა დაცვის საერთაშორისო კონფერენციაზე ComCom-მა კომპლექსური კვლევის...
კომუნიკაციების კომისიის კონკურენციის ხელშეწყობისა და ბაზრის რეგულირების დეპარტამენტის უფროსმა, ეკატერინე სიჭინავამ, საერთაშორისო კონფერენციაზე „კონკურენცია და მომხმარებელთა დაცვა“ აუდიტორიას ComCom-ის მიერ ევროკავშირის ექსპერტებთან ერთად ჩატარებული ტელეკომ ბაზრის კომპლექსური კვლევის შედეგები წარუდგინა. პანელურ სესიაზე „კონკურენციის აღსრულების პოლიტიკა რეგულირებად ბაზრებზე - ძირითადი ტენდენციები და გამოწვევები“, ეკატერინე სიჭინავამ აღნიშნა, რომ კვლევის ფარგლებში შეფასდა... მეტის ნახვა
ComCom-ის წევრმა ვახტანგ აბაშიძემ კონკურენციისა და მომხმარებელთა დაცვის საერთაშორისო კონფერენციაზე...
კომუნიკაციების კომისიის, კონკურენციისა და მომხმარებელთა დაცვის ეროვნული სააგენტოს, ეროვნული ბანკის, ენერგეტიკისა და წყალმომარაგების მარეგულირებელი ეროვნული კომისიისა და დაზღვევის სახელმწიფო ზედამხედველობის სამსახურის ორგანიზებით, საქართველოში რიგით მესამე საერთაშორისო კონფერენცია „კონკურენცია და მომხმარებელთა დაცვა“ იმართება. ღონისძიების პირველი დღის გახსნით სესიაში, რომელიც კონკურენციისა და მომხმარებელთა დაცვის თვალსაზრისით, დარგობრივ მიღწევებს, შედეგებს და გამოწვევებს ეხებოდა,... მეტის ნახვა
2024 წლის III კვარტალში ტელე და რადიო მაუწყებლების სარეკლამო შემოსავალმა 18.1 მილიონი ლარი შეადგინა
2024 წლის III კვარტალში ტელე და რადიო მაუწყებლების ჯამურმა კომერციულმა სარეკლამო შემოსავალმა 18.1 მილიონი ლარი შეადგინა, რაც წინა წლის იმავე პერიოდთან შედარებით, 6.9%-ით ნაკლებია. მხოლოდ ტელევიზიების შემთხვევაში, კომერციული სარეკლამო შემოსავლებიდან მიღებული თანხა 10%-ით ნაკლები იყო და სულ 16 მილიონი შეადგინა. საგულისხმოა, რომ ტელევიზიებისთვის 2024 წლის III კვარტალში მიღებული სარეკლამო შემოსავლების ძირითადი, 74%-იანი წილი პირდაპირმა რეკლამამ, ხოლო 13.5% პროდუქტის განთავსებამ... მეტის ნახვა
ComCom-ის მედიააკადემია ნინო შუბლაძის მასტერკლასს გთავაზობთ
კომუნიკაციების კომისიის მედიააკადემიის „მასტერკლასს“ ტელეწამყვანისა და პროდიუსერის, ნინო შუბლაძის ონლაინ ლექციების სერია დაემატა, რომელიც ჟურნალისტიკით და ახალი ამბების პროდიუსინგით დაინტერესებული პირებისთვისაა განკუთვნილი. მასტერკლასის ფარგლებში, ნინო შუბლაძე 25 წლიან გამოცდილებაზე დაყრდნობით ექსკლუზივის მოპოვების სირთულეებზე; ინტერვიუს ტექნიკებზე; საგანგებო ამბების გაშუქებისას ნიუსრუმის გამოწვევებზე; ასევე, საინფორმაციო გამოშვებისთვის რეპორტაჟის მომზადებასა და ამ პროცესში, ახალი... მეტის ნახვა