- 2025
- 2024
- 2023
- 2022
- 2021
- 2020
- 2019
- 2018
- 2017
- 2016
- 2015
- 2014
- 2013
- 2012
- January
- February
- March
- April
- May
- June
- July
- August
- September
- October
- November
- December


შევიმუშავეთ გზამკვლევი, რომელიც მედიისთვის კანონით განსაზღვრული შინაარსობრივი მოთხოვნების...

კომუნიკაციების კომისიამ 2025 წლის 1 აპრილს „მაუწყებლობის შესახებ“ საქართველოს კანონში შეტანილი ცვლილებების სწორად და ეფექტიანად აღსრულების მიზნით, მაუწყებლებისთვის შინაარსობრივი მოთხოვნების, კერძოდ, სამართლიანობის, მიუკერძოებლობის, ჯეროვანი სიზუსტის, პასუხის უფლების, პირადი ცხოვრების ხელშეუხებლობის და საგანგებო ვითარების გაშუქების შესახებ გზამკვლევი გამოაქვეყნა. გზამკვლევის გამოქვეყნების მიზანია, მაუწყებლებისთვის წინასწარ განჭვრეტადი გახდეს აღნიშნულ...
მეტის ნახვა
ComCom-მა „მაგთიკომის“ მიერ დომინანტური მდგომარეობის ბოროტად გამოყენების შესაძლო ფაქტის შესწავლა...

კომუნიკაციების კომისიამ ინტერნეტზე ფასების გაზრდით „მაგთიკომის“ მიერ დომინანტური მდგომარეობის ბოროტად გამოყენების შესაძლო ფაქტის შესწავლა და მოკვლევა დაიწყო.
საქმე ეხება „მაგთიკომის“ გადაწყვეტილებებს, რომლის მიხედვითაც, 1 ივნისიდან მობილური ინტერნეტის პაკეტების, ხოლო 1 აგვისტოდან ფიქსირებული ინტერნეტის ფასები გაძვირდა.
კერძოდ: „მაგთიკომმა“ მობილური ინტერნეტის პაკეტი „ულიმიტო ინტერნეტ-კვირა“ 9 ლარიდან, 11%-ით, 10 ლარამდე, „ულიმიტო...
მეტის ნახვა
2025 წლის II კვარტალში ტელე და რადიო მაუწყებლების სარეკლამო შემოსავალი 12.1%-ით შემცირდა და 17.6...

2025 წლის II კვარტალში ტელე და რადიო მაუწყებლების ჯამური კომერციული სარეკლამო შემოსავალი, წინა წლის იმავე პერიოდთან შედარებით, 20 მილიონი ლარიდან 12.1%-ით შემცირდა და 17.6 მილიონი ლარი შეადგინა.
მხოლოდ ტელევიზიების შემთხვევაში სარეკლამო შემოსავალი 13%-ით შემცირდა და 18 მილიონი ლარის ნაცვლად 15.6 მილიონი ლარი შეადგინა.
ტელემაუწყებლებისთვის 2025 წლის II კვარტალში მიღებული სარეკლამო შემოსავლების ძირითადი, 71.1%-იანი წილი პირდაპირმა რეკლამამ, 17.7% - სპონსორობამ, ხოლო 11% პროდუქტის განთავსებამ...
მეტის ნახვა
ComCom-მა წინასაარჩევნო პერიოდის მედიამონიტორინგი დაიწყო

კომუნიკაციების კომისიამ 2025 წლის ადგილობრივი თვითმმართველობის ორგანოების არჩევნების წინასაარჩევნო პერიოდის მედიამონიტორინგი დაიწყო. კომისია 24 საათიან რეჟიმში რაოდენობრივ მონიტორინგს 55 ტელემაუწყებელზე ჩაატარებს, საზოგადოებრივ მაუწყებლებსა და 5 ყველაზე რეიტინგულ არხზე, მათ შორის „ტელეიმედზე“, „რუსთავი 2“-ზე, „პოსტვ“-ზე, „ფორმულასა“ და „ტელეკომპანია პირველზე“, საუკეთესო დროს, 19:00-დან 24:00 საათამდე პერიოდში, დამატებით გაშუქების...
მეტის ნახვა
ComCom-მა სამეგრელოში 70-ზე მეტი ლექტორი ციფრულ წიგნიერებაში გადაამზადა

კომუნიკაციების კომისიამ „ციფრული მხარდაჭერის პროგრამის“ ფარგლებში, შოთა მესხიას ზუგდიდის სახელმწიფო სასწავლო უნივერსიტეტის და სენაკის სახელმწიფო პროფესიული სასწავლებლის აკადემიური პერსონალისთვის ციფრული წიგნიერების შესახებ ტრენინგები ჩაატარა, რომელშიც 70-ზე მეტი ლექტორი მონაწილეობდა. ტრენინგები აკადემიური პერსონალის ციფრული კომპეტენციების გაძლიერებასა და ციფრულ გარემოში ეფექტიანი მუშაობისთვის ცნობიერების ამაღლებას ემსახურებოდა.
შეხვედრების ფარგლებში განიხილებოდა ისეთი მნიშვნელოვანი...
მეტის ნახვა