ComCom-მა „ტელეიმედი“ და „სტუდია მაესტრო“ წინასაარჩევნო დებატების განუთავსებლობისთვის წერილობით გააფრთხილა
კომუნიკაციების კომისიამ „ტელეიმედი“ და „სტუდია მაესტრო“ 2025 წლის მუნიციპალიტეტის ორგანოების არჩევნების წინასაარჩევნო პერიოდში, წინასაარჩევნო დებატების ეთერში განუთავსებლობისთვის წერილობით გააფრთხილა. „ტელეიმედმა“ კომუნიკაციების კომისიასთან განმარტა, რომ პოლიტიკური დებატების ჩატარება მათი შეფასებით შეუძლებელი იყო და სტუმრები არ მოიწვიეს ოპოზიციური პარტიების წარმომადგენლების მხრიდან მაუწყებლის მიმართ არსებული სიძულვილის ენისა და მიზანმიმართული აგრესიის...
„სელფი მობაილმა“ ქსელის გაუმჯობესების მიზნით ComCom-ის აუქციონში გაიმარჯვა
ComCom-ის მიერ გამოცხადებულ აუქციონში, მომსახურების ხარისხის გაუმჯობესების მიზნით, „სელფი მობაილმა“ გაიმარჯვა. აბსტრაქტული 4 ლოტის ფარგლებში, კომპანიამ 2100 მჰც და 2600 მჰც დიაპაზონებში სიხშირეები შეიძინა, რომელთა საფასურმაც ჯამში 23 598 970 ლარი შეადგინა. „სელფი მობაილმა“ სიხშირეები 40%-იანი ფასდაკლებით შეიძინა, საიდანაც 20%-იანი ფასდაკლება მობილური ქსელის ვირტუალური ოპერატორის (MVNO) დაშვების ვალდებულებით მიიღო. სიხშირული რესურსის მოპოვების შემდეგ, მობილური ოპერატორი...
ComCom-მა „ციფრული მხარდაჭერის პროგრამა“ მარტვილის მოსახლეობისთვის დაიწყო
კომუნიკაციების კომისიამ მარტვილის მუნიციპალიტეტში „ციფრული მხარდაჭერის პროგრამის“ განხორციელება დაიწყო, რომლის ფარგლებშიც 15 სოფლის მოსახლეობას უფასოდ გადაამზადებს. ComCom-ის წარმომადგენლები მარტვილში მცხოვრებ ადგილობრივებს შეხვდნენ და პროგრამის შესახებ დეტალური ინფორმაცია მიაწოდეს. მარტვილში სამიზნე დასახლებებია: დიდი ჭყონი, დობერაზენი, მეორე გურძემი, მეორე კიწია, მესამე ბალდა, ნაჯახავო, ნახუნავო, ნოღა, ოჩე, პატარა ჟინოთა, საბერულავო, სკურდი, თარგამეული, წინაკვერკვე და ვახა....
2025 წლის III კვარტალში ტელევიზიების დამფინანსებლების ტოპ ათეული
2025 წლის III კვარტალში, ტელევიზიებმა კომერციული სარეკლამო შემოსავლებიდან 29.3 მილიონი ლარი მიიღეს. ComCom-მა „მაუწყებლობის შესახებ“ კანონის საფუძველზე, „ტელეიმედის“, „რუსთავი 2“-ის, „პოსტვ“-ის, „ჯი-დი-ეს“-ის, „ტვ პირველის“ და „ფორმულას“ დამფინანსებლების ათეული გამოაქვეყნა, რომლებიც აღნიშნულ პერიოდში მაუწყებლებს რეკლამაში ყველაზე მეტს უხდიდნენ. „ტელეიმედის“ რეკლამის დამკვეთი კომპანიები, რომლებმაც...
ComCom-ის მედიასკოლაში ჟურნალისტებისთვის დიპლომატიური საკითხების გაშუქების შესახებ სემინარი ჩატარდა
კომუნიკაციების კომისიის მედიასკოლაში ჟურნალისტებისა და ჟურნალისტიკით დაინტერესებული პირებისთვის სემინარი „დიპლომატიისა და საერთაშორისო პოლიტიკის გაშუქება“ ჩატარდა. შეხვედრას საგარეო საქმეთა სამინისტროს გლობალურ საკითხთა დირექტორატის გენერალური დირექტორი, დიპლომატი კახა სიხარულიძე გაუძღვა. იგი სხვადასხვა დროს იყო ელჩი იტალიაში, ჩეხეთში, ჩინეთში, მალტაში, სან-მარინოში. ამასთან, იყო საგარეო საქმეთა სამინისტროს პრესსპიკერი და მინისტრის პირველი მოადგილე. შეხვედრის ფარგლებში...
ComCom-მა მედიაწიგნიერების ჰაკათონის გამარჯვებულები დააჯილდოვა
კომუნიკაციების კომისიის და მედიალაბის ორგანიზებით, ახალგაზრდებისთვის მესამედ გამოცხადებული მედიაწიგნიერების გლობალური ჰაკათონი წარმატებით დასრულდა. ჰაკათონი UNESCO-ს მედია და ინფორმაციული წიგნიერების გლობალური კვირეულის ფარგლებში ჩატარდა, რომლის ძირითად თემებს ხელოვნური ინტელექტი, დეზინფორმაცია, ციფრული წიგნიერება და კიბერუსაფრთხოება წარმოადგენდა. ღონისძიების ფარგლებში ჟიურიმ სამი საპრიზო ადგილის მფლობელი გუნდი გამოავლინა, რომელთაც ComCom-მა 5000, 3000 და 1000 ლარი გადასცა. პირველი ადგილი...
ComCom „ციფრული მხარდაჭერის პროგრამას“ მარტვილში იწყებს
კომუნიკაციების კომისია მარტვილის მუნიციპალიტეტში „ციფრული მხარდაჭერის პროგრამის“ განხორციელებას იწყებს. პროექტის ფარგლებში, მარტვილის მერიაში საინფორმაციო შეხვედრა გაიმართა, რომელსაც ადგილობრივი ხელისუფლების, ადმინისტრაციისა და რესურსცენტრის წარმომადგენლები ესწრებოდნენ. შეხვედრის ფარგლებში, კომუნიკაციების კომისიის წარმომადგენლებმა მონაწილეებს პროგრამის შესახებ დეტალური ინფორმაცია მიაწოდეს. „ციფრული მხარდაჭერის პროგრამის“ ფარგლებში, მარტვილის სამიზნე დასახლებების...
ComCom-მა სარეკლამო კომუნიკაციის წესების დარღვევისთვის „ფორმულა“ 7500 ლარით, „ტვ პირველი“ კი 2500 ლარით...
კომუნიკაციების კომისიამ ეთერში პროდუქტის განთავსების (PP - Product Placement) წესების დარღვევისთვის „ფორმულა“ 7500 ლარით, ხოლო PP-ისა და სპონსორობის წესების დარღვევისთვის „ტვ პირველი“ – 2500 ლარით დააჯარიმა. ComCom-ის მიერ განხორციელებული მედიამონიტორინგის შედეგად გამოვლინდა, რომ 5 და 19 ოქტომბერს, „ტვ პირველის“ გადაცემაში „ოჯახის ექიმი“, ხოლო 11, 12, 18 და 19 ოქტომბერს „ფორმულას“ გადაცემაში...
ComCom-მა უფასო და ფასიანი პოლიტიკური რეკლამის ანალიზი გამოაქვეყნა
კომუნიკაციების კომისიამ 2025 წლის საქართველოს ადგილობრივი თვითმმართველობის არჩევნების წინასაარჩევნო ფასიანი და უფასო პოლიტიკური რეკლამების ანალიზი ჩაატარა, რომელმაც აჩვენა, რომ ტელე და რადიო მაუწყებლებმა წინასაარჩევნო პერიოდში უფასო პოლიტიკურ რეკლამას ჯამში 15,000 წუთზე მეტი დაუთმეს. აღნიშნულ დროში უფასო რეკლამის ღირებულება მიმდინარე ფასებით დაახლოებით 103,000,000 ლარს შეადგენდა. დროის 83% ტელევიზიებს, 17% კი რადიოებს ეკუთვნით. ტელე-ეთერში განთავსებული 12,632 წუთის უფასო პოლიტიკური...
ComCom-სა და ANCOM-ს შორის თანამშრომლობის მემორანდუმი გაფორმდა
კომუნიკაციების კომისიის წევრმა, ეკატერინე იმედაძემ, და რუმინეთის კომუნიკაციების მართვისა და რეგულირების ეროვნული ორგანოს (ANCOM) პრეზიდენტმა, ვალერიუ შტეფან ზგონეამ, ურთიერთთანამშრომლობის მემორანდუმს მოაწერეს ხელი. შეთანხმება მარეგულირებელ ორგანოებს შორის თანამშრომლობის გაღრმავებასა და სატელეკომუნიკაციო ბაზრების ზედამხედველობის, სპექტრის მართვის, ქსელის მონიტორინგის, ფართოზოლოვანი ინფრასტრუქტურის, ასევე, 5G და შემდგომი თაობის მობილური ქსელების განვითარების მიმართულებით გამოცდილების...
