ComCom-მა მედიაწიგნიერების ოლიმპიადაში გამარჯვებულ სკოლას მედიალაბორატორია მოუწყო
კომუნიკაციების კომისიამ, მასწავლებლებისა და მოსწავლეებისთვის გამოცხადებული მედიაწიგნიერების ოლიმპიადის ფარგლებში, დაწყებითი საფეხურის კატეგორიაში გამარჯვებულად წმინდა გიორგის სახელობის საერთაშორისო სკოლა გამოავლინა. აღსანიშნავია, რომ ოლიმპიადაში საქართველოს მასშტაბით უპრეცედენტოდ ბევრი, 500-ზე მეტი სკოლა მონაწილეობდა. წმინდა გიორგის სახელობის საერთაშორისო სკოლას წარმატება მეოთხე კლასელების მიერ შექმნილმა ვიდეომ მოუტანა, რომელშიც მოსწავლეები კრეატიული და სახალისო ხერხებით ხსნიან...
კონკურენციისა და მომხმარებელთა დაცვის საერთაშორისო კონფერენციაზე ComCom-მა კომპლექსური კვლევის შედეგები...
კომუნიკაციების კომისიის კონკურენციის ხელშეწყობისა და ბაზრის რეგულირების დეპარტამენტის უფროსმა, ეკატერინე სიჭინავამ, საერთაშორისო კონფერენციაზე „კონკურენცია და მომხმარებელთა დაცვა“ აუდიტორიას ComCom-ის მიერ ევროკავშირის ექსპერტებთან ერთად ჩატარებული ტელეკომ ბაზრის კომპლექსური კვლევის შედეგები წარუდგინა. პანელურ სესიაზე „კონკურენციის აღსრულების პოლიტიკა რეგულირებად ბაზრებზე - ძირითადი ტენდენციები და გამოწვევები“, ეკატერინე სიჭინავამ აღნიშნა, რომ კვლევის ფარგლებში შეფასდა...
ComCom-ის წევრმა ვახტანგ აბაშიძემ კონკურენციისა და მომხმარებელთა დაცვის საერთაშორისო კონფერენციაზე ComCom-ის...
კომუნიკაციების კომისიის, კონკურენციისა და მომხმარებელთა დაცვის ეროვნული სააგენტოს, ეროვნული ბანკის, ენერგეტიკისა და წყალმომარაგების მარეგულირებელი ეროვნული კომისიისა და დაზღვევის სახელმწიფო ზედამხედველობის სამსახურის ორგანიზებით, საქართველოში რიგით მესამე საერთაშორისო კონფერენცია „კონკურენცია და მომხმარებელთა დაცვა“ იმართება. ღონისძიების პირველი დღის გახსნით სესიაში, რომელიც კონკურენციისა და მომხმარებელთა დაცვის თვალსაზრისით, დარგობრივ მიღწევებს, შედეგებს და გამოწვევებს ეხებოდა,...
2024 წლის III კვარტალში ტელე და რადიო მაუწყებლების სარეკლამო შემოსავალმა 18.1 მილიონი ლარი შეადგინა
2024 წლის III კვარტალში ტელე და რადიო მაუწყებლების ჯამურმა კომერციულმა სარეკლამო შემოსავალმა 18.1 მილიონი ლარი შეადგინა, რაც წინა წლის იმავე პერიოდთან შედარებით, 6.9%-ით ნაკლებია. მხოლოდ ტელევიზიების შემთხვევაში, კომერციული სარეკლამო შემოსავლებიდან მიღებული თანხა 10%-ით ნაკლები იყო და სულ 16 მილიონი შეადგინა. საგულისხმოა, რომ ტელევიზიებისთვის 2024 წლის III კვარტალში მიღებული სარეკლამო შემოსავლების ძირითადი, 74%-იანი წილი პირდაპირმა რეკლამამ, ხოლო 13.5% პროდუქტის განთავსებამ...
ComCom-ის მედიააკადემია ნინო შუბლაძის მასტერკლასს გთავაზობთ
კომუნიკაციების კომისიის მედიააკადემიის „მასტერკლასს“ ტელეწამყვანისა და პროდიუსერის, ნინო შუბლაძის ონლაინ ლექციების სერია დაემატა, რომელიც ჟურნალისტიკით და ახალი ამბების პროდიუსინგით დაინტერესებული პირებისთვისაა განკუთვნილი. მასტერკლასის ფარგლებში, ნინო შუბლაძე 25 წლიან გამოცდილებაზე დაყრდნობით ექსკლუზივის მოპოვების სირთულეებზე; ინტერვიუს ტექნიკებზე; საგანგებო ამბების გაშუქებისას ნიუსრუმის გამოწვევებზე; ასევე, საინფორმაციო გამოშვებისთვის რეპორტაჟის მომზადებასა და ამ პროცესში, ახალი...
ComCom-მა „ილიონი“ ეთერში უცენზურო ლექსიკის გამოყენებისთვის გააფრთხილა
კომუნიკაციების კომისიამ ტელეკომპანია „ილიონი“ „მაუწყებლობის შესახებ“ საქართველოს კანონმდებლობის დარღვევისთვის წერილობით გააფრთხილა. კერძოდ, ComCom-ის მიერ განხორციელებული მონიტორინგით დადგინდა, რომ მიმდინარე წლის ოქტომბერში, 11:00 საათზე, „ილიონის“ ეთერში გავიდა გადაცემა „დილის პოლიტიკური ლაივი“, რომელიც შეიცავდა შეურაცხმყოფელ და უცენზურო ლექსიკას წამყვანის მხრიდან. აღსანიშნავია ისიც, რომ გადაცემაში გამოყენებული უცენზურო ლექსიკა არ იყო კონტექსტით...
მედიაწიგნიერების გლობალური ჰაკათონი
რა არის ჰაკათონის მიზანი? ჰაკათონის მიზანია ახალგაზრდები, სფეროს სპეციალისტები და მომავალი სტარტაპერები დააფიქროს მედიაწიგნიერების გარშემო არსებულ გამოწვევებსა და მათი გადაჭრის გზებზე. ასევე, აამაღლოს ცნობიერება იმ შესაძლებლობებზე, რაც ციფრული მედიის ინდუსტრიაში არსებობს. რა იქნება წლევანდელი ჰაკათონის თემები? • დეზინფორმაცია• ციფრული წიგნიერება• კიბერუსაფრთხოება რა იქნება ჰაკათონის ჯილდო? გამარჯვებულ გუნდს გადაეცემა 5 000 ლარი.მეორე ადგილზე გასულ გუნდს - 3000 ლარი.მესამე...
ComCom-ის წევრმა საერთაშორისო სატელეკომუნიკაციო საზოგადოების მაღალი დონის კვირეულში მიიღო მონაწილეობა
კომუნიკაციების კომისიის წევრმა, ეკატერინე იმედაძემ, მონაწილეობა მიიღო საერთაშორისო სატელეკომუნიკაციო საზოგადოების მაღალი დონის კვირეულში - Middle East 2024 Global Carrier Community Meeting (GCCM), სადაც, ციფრული კავშირების გაძლიერების შესახებ გამართული პანელური დისკუსიის ფარგლებში, მონაწილეებს საქართველოს, როგორც რეგიონული ციფრული ჰაბის პოტენციალი; ადგილობრივი ციფრული ბაზრის შესაძლებლობები და სატელეკომუნიკაციო ეკოსისტემაში ინვესტირების ხელშეწყობისთვის კომუნიკაციების კომისიის მიერ გადადგმული...
რატომ უნდა მიიღო მონაწილეობა მედიაწიგნიერების ჰაკათონში?
კომუნიკაციების კომისიის მედიალაბმა, იუნესკოს მედია და ინფორმაციული წიგნიერების გლობალური კვირეულის ფარგლებში, მედიაწიგნიერების გარშემო არსებული გამოწვევებისა და მათი გადაჭრის ინოვაციური გზების აღმოჩენის, ასევე ციფრული მედიის ინდუსტრიაში არსებული შესაძლებლობების შესახებ ცნობიერების ამაღლების მიზნით, მედიაწიგნიერების გლობალური ჰაკათონი გამოაცხადა. ჰაკათონში მონაწილეობის მისაღებად გუნდებს რეგისტრაციის გავლა 24 ნოემბრის ჩათვლით შეეძლებათ. ჰაკათონი რამდენიმე დღიანი ინტელექტუალური...
ComCom-მა მედიაწიგნიერების სწავლებაში დამატებით 1100 მასწავლებელი გადაამზადა
ComCom-მა მედიაწიგნიერების ფორმალურ განათლებაში ინტეგრირების მიზნით, მიმდინარე წლის სექტემბრის და ოქტომბრის თვეში 1100 მასწავლებელი მედიაწიგნიერების სწავლებაში გადაამზადა. ტრენინგებს მედიაწიგნიერების ექსპერტი, ნატალია ინგოროყვა, მედიაწიგნიერების ტრენერი, ხათუნა ციხელაშვილი, მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის (TPDC) არაფორმალური განათლების პროგრამის კონსულტანტი და მედიაწიგნიერების ტრენერი, მანანა ჯინჭარაძე და ComCom-ის მედიაწიგნიერების დეპარტამენტის წარმომადგენელი, მარიამ...