ComCom-მა „ნამდვილი თუ მოგონილის?!“ ფარგლებში 60 მოსწავლე მედიაწიგნიერებაში...
ComCom-მა მედიაწიგნიერების კონკურსის “ნამდვილი თუ მოგონილის?!” ფარგლებში,...
ComCom-მა რუსთავში 60 მოსწავლე ყალბი ინფორმაციის აღმოჩენაში გადაამზადა
კომუნიკაციების კომისიამ მედიაწიგნიერების კონკურსის “ნამდვილი თუ...
სატელევიზიო სარეკლამო ბაზრის გამოწვევები, კერძოდ პროდუქტის განთავსების...
თანამედროვე ეპოქაში, სადაც მედია ადამიანების ცხოვრების უმნიშვნელოვანესი ნაწილია, კომერციული...
„სილქნეტი“ მომხმარებლისთვის უხარისხო ინტერნეტის მიწოდებისთვის დასანქცირდა
კომუნიკაციების კომისიამ კომპანია „სილქნეტი“ აბონენტისთვის უხარისხო ინტერნეტის...
ComCom-მა IX, X და XI კლასის მოსწავლეებისთვის მედიაწიგნიერების კონკურსი...
კომუნიკაციების კომისიამ, მედიაწიგნიერების კონკურსი “ნამდვილი თუ მოგონილი?!”, რომელიც...
ComCom-ი “გამარჯობა რუბის“ წიგნებს ყველა სკოლისთვის ხელმისაწვდომს გახდის
კომუნიკაციების კომისია, საქართველოს განათლების, მეცნიერებისა და ახალგაზრდობის სამინისტროს...
„ბრიტანეთსა და ლიეტუვაში პროდუქტის განთავსების დარღვევები მინიმუმამდეა...
კომუნიკაციების კომისიის მიერ ორგანიზებულ კონფერენციაზე „სარეკლამო ბაზრის გამოწვევები -...
ComCom-ის წევრი: „პროდუქტის განთავსების დარღვევებზე მომდევნო 8 თვე არ...
„კომუნიკაციების კომისიამ მიიღო გადაწყვეტილება, ტელემაუწყებლებს მოგცეთ გარდამავალი პერიოდი - 8...
ევროკავშირის მედიაექსპერტი: „ქართულ ტელე-სივრცეში ფართოდაა გავრცელებული ფარული...
„ქართულ ტელე-სივრცეში ფართოდაა გავრცელებული ფარული რეკლამის დამაზიანებელი პრაქტიკა, რაც...
ComCom-მა სატელევიზიო სარეკლამო ბაზრის გამოწვევებთან დაკავშირებით კონფერენცია...
კომუნიკაციების კომისიამ, ქართულ სატელევიზიო სივრცეში პროდუქტის განთავსების კანონდარღვევით...