კომუნიკაციების კომისიისა და მსოფლიო ბანკის წარმომადგენლებმა ინტერნეტიზაციის პროგრამის ფარგლებში ოზურგეთში...
ინტერნეტიზაციის სახელმწიფო პროგრამის მხარდაჭერის მიზნით, კომუნიკაციების კომისიისა და მსოფლიო ბანკის მისიის წარმომადგენლები ოზურგეთში ადგილობრივ მოსახლეობას, „ციფრული მხარდაჭერის პროგრამის“ მონაწილეებს, ციფრულ მოხალისეებს, პროგრამაში ჩართულ ადგილობრივ სამოქალაქო სექტორისა და არასამთავრობო ორგანიზაციების, ასევე, ადგილობრივი ინტერნეტ კომპანიების წარმომადგენლებს და ოზურგეთის მუნიციპალიტეტის მერს შეხვდნენ. შეხვედრების მიზანი იყო მსოფლიო ბანკის მისიის წარმომადგენლები ადგილზე...
ოზურგეთის N2 სკოლის მოსწავლეებმა პროექტ „Happy Onlife“-ის დახმარებით ინტერნეტის უსაფრთხო გამოყენება ისწავლეს
კომუნიკაციების კომისიამ ოზურგეთის N2 სკოლის III კლასის 25 მოსწავლეს “Happy Onlife”-ის აპლიკაცია გააცნო. ტრენინგის ფარგლებში, აპლიკაციის დახმარებით, მოსწავლეებმა თამაშის გზით ისწავლეს ინტერნეტის უსაფრთხო გამოყენების წესები. ასევე მიიღეს ინფორმაცია, როგორ დაიცვან თავი ინტერნეტში არსებული საფრთხეებისგან და კიბერბულინგისგან. “Happy Onlife” - ეს არის ონლაინ აპლიკაცია მოზარდებისთვის, რომლის მიზანია, ბავშვებმა თამაშის გზით ისწავლონ ციფრული მედიის უსაფრთხო და...
ივანე მახარაძემ მედიის თავისუფლების საკითხებში ეუთოს წარმომადგენელს მედიაგარემოს შესახებ მიაწოდა ინფორმაცია
კომუნიკაციების კომისიის წევრი ივანე მახარაძე მედიის თავისუფლების საკითხებში ეუთოს წარმომადგენელს ტერეზა რიბერიოს შეხვდა. ივანე მახარაძემ ტერეზა რიბერიოს საქართველოში არსებულ მედია გარემოზე მიაწოდა ინფორმაცია. ასევე გააცნო ის მიღწევები, რაც ქვეყანას მედიის თავისუფლების მიმართულებით აქვს. ამასთან, შეხვედრაზე მხარეებმა სამომავლო თანამშრომლობის გეგმები განიხილეს. ივანე მახარაძემ შეხვედრაზე აღნიშნა, რომ საქართველოში მედიის თავისუფლება და პლურალიზმი სრულად დაცულია, ამასთან მახარაძემ შეხვედრის...
რადიოსიხშირული რესურსის ეფექტიანი გამოყენებისთვის, კომუნიკაციების კომისია ეროვნულ გეგმას განაახლებს
მომხმარებლებისთვის ინოვაციური მომსახურების მიწოდებისა და ქვეყანაში თანამედროვე რადიოსიხშირული სისტემების დანერგვის ხელშეწყობის მიზნით, კომუნიკაციების კომისია რადიოსიხშირული სპექტრის განაწილების ეროვნულ გეგმას განაახლებს. ეროვნული გეგმის განახლება ხელს შეუწყობს თანამედროვე ელექტრონული საკომუნიკაციო მომსახურებების დანერგვას, ასევე ამოწურავდი რესურსის ეფექტიან გამოყენებას და მართვას. კომუნიკაციების კომისიამ ეროვნულ გეგმაში შესატანი ცვლილებები ტელეკომუნიკაციების საერთაშორისო კავშირის (ITU)...
ნომრის პორტირება გამარტივდება
მომხმარებლებისთვის მობილური და ფიქსირებული სატელეფონო ნომრების პორტირების გამარტივების მიზნით, კომუნიკაციების კომისია პორტირების ახალ წესებს დაამტკიცებს. რეგულაციის მიზანია, აბონენტებმა სურვილის შემთხვევაში, ადვილად შეძლონ ერთი კომპანიიდან მეორეში გადასვლა ისე, რომ ნომერი არ შეიცვალონ. „პორტაბელურობის დებულებაში“ ცვლილებები სრულ შესაბამისობაშია ევროპის ელექტრონული კომუნიკაციების კოდექსთან. აღნიშნული ცვლილებები გაზრდის კონკურენციას, რაც პოზიტიურად აისახება...
„Storytelling - როგორ მოვყვეთ ამბავი საინტერესოდ“ - მედიააკადემიის ტრენინგი ჟურნალისტებისთვის
კომუნიკაციების კომისიის მედიააკადემიამ მედიის წარმომადგენლებისა და სტუდენტებისთვის სერტიფიცირებული უორკშოპი ჩაატარა. „Storytelling - როგორ მოვყვეთ სატელევიზიო ამბავი საინტერესოდ“, ამ თემაზე ინტერაქციული ტრენინგის ფარგლებში, მსმენელებს გამოცდილება რეპორტიორმა მარიკა ბაკურაძემ გაუზიარა. როგორ მოვყვეთ ამბავი ვრცელ რეპორტაჟში და დავაინტერესოთ მაყურებელი, რით განსხვავდება ვრცელი რეპორტაჟი საინფორმაციო გამოშვების ახალი ამბებისგან, როგორ დავიწყოთ ამბის თხრობა, ვაჩვენოთ ავტორის...
ნათია კუკულაძემ, ვებსტერის უნივერსიტეტის ორგანიზებით, მასტერკლასი ჩაატარა
კომუნიკაციების კომისიის წევრმა ნათია კუკულაძემ ვებსტერის უნივერსიტეტის პროფესორ ტომას კლეინერთან ერთად, ვებსტერის უნივერსიტეტის საქართველოს კამპუსში მედია კომუნიკაციების თემაზე მასტერკლასი ჩაატარა. სასწავლო სემინარის ფარგლებში, ნათია კუკულაძემ სტრატეგიული კომუნიკაციებისა და მედიაწიგნიერების მნიშვენლობაზე ისაუბრა. განიხილა მაგალითები, თუ რატომ უნდა შექმნან და დანერგონ stratcomm-ის სისტემები ორგანიზაციებმა. სპიკერმა კრიზისული კომუნიკაციის დროს სტრატეგიული კომუნიკაციების მნიშვნელოვან როლზე...
2021 წელს ტელევიზიებმა 18.4 მილიონი ლარით მეტი სარეკლამო შემოსავალი მიიღეს
2021 წელს, 2020 წელთან შედარებით, მაუწყებლების კომერციული სარეკლამო შემოსავლები 30%-ით გაიზარდა. 2021 წელს კომერციულმა სარეკლამო შემოსავლებმა 79.8 მილიონი ლარი შეადგინა, 2020 წელს კი კომერციული სარეკლამო შემოსავლები 61.4 მილიონი ლარი იყო. შედეგად, კომერციული სარეკლამო შემოსავლები ტელემაუწყებლებში, გასულ წელთან შედარებით, 18.4 მილიონი ლარით გაიზარდა. კომერციული სარეკლამო შემოსავალი კომერციულ რეკლამას, სპონსორობას, პროდუქტის განთავსებას, ტელეშოპინგს და განცხადებებს მოიცავს. 2021 წელს სატელევიზიო...
მედიააკადემია „მასტერკლასს“ გიორგი ხაბურზანიას ლექციებით აგრძელებს
კომუნიკაციების კომისიის მედიააკადემია „მასტერკლასს“ გიორგი ხაბურზანიას ონლაინ ლექციებით აგრძელებს. გიორგი ხაბურზანია 22 წელია მედიამენეჯერი და პროდუსერია. ის წლებია ყველაზე პოპულარული ქართული მეგაშოუების "ნიჭიერის", "მასტერშეფის", "საქართველოს ვარსკვლავის" მთავარი პროდიუსერია. ყველას, ვისაც აინტერესებს, როგორ იქმნება მეგაშოუები და მაღალი ხარისხის სატელევიზო პროდუქტი, მედიასკოლა აძლევს შესაძლებლობას უფასოდ, ონლაინ ლექციებით პროფესიონალი მედიამენეჯერისა და პროდუსერის გიორგი...
კომუნიკაციების კომისია დეზინფორმაციასთან გამკლავებაში დამატებით 200 პედაგოგს გადაამზადებს
კომუნიკაციების კომისია დეზინფორმაციასთან გამკლავებაში საჯარო სკოლისა და პროფესიული საგანმანათლებლო დაწესებულებების პედაგოგების გადამზადებას განაგრძობს. პროექტი „დეზინფორმაცია, როგორც გამოწვევა: კრიტიკული აზროვნების განვითარება სკოლებში“ მასწავლებლების მხრიდან მაღალი მოთხოვნის საფუძველზე განახლდა. ტრენინგები ორი თვის განმავლობაში 10 რეგიონში, მათ შორის ეთნიკური უმცირესობებით მჭიდროდ დასახლებულ რეგიონებში ჩატარდება. თბილისში, მცხეთა-მთიანეთში, რაჭა-ლეჩხუმში, ზემო სვანეთში, აჭარაში,...