კომერციული რეკლამის განთავსების წესების დარღვევის გამო შპს „სამაუწყებლო კომპანია რუსთავი 2“ წერილობით...
საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნული კომისიის აპარატის აუდიო-ვიზუალური მომსახურებების რეგულირების დეპარტამენტმა მიმდინარე წლის თებერვალსა და მარტში რიგი მაუწყებლების ბადეში განთავსებული პროგრამების სპონსორობის და პროდუქტის (საქონლის/მომსახურების) განთავსების წესების დაცვის მონიტორინგი ჩაატარა.
შპს „ჰოლბრუკ ინვესტ ჯორჯია“ არალეგალური გზით საერთაშორისო ზარების საქართველოში შემოტანის გამო წერილობით...
საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნულმა კომისიამ შპს „ჰოლბრუკ ინვესტ ჯორჯია“ საქართველოში საერთაშორისო ზარების ტერმინაციის წესების დარღვევის გამო წერილობით გააფრთხილა.
კომისიამ ათ იურიდიულ პირს ელექტრონული კომუნიკაციების სფეროში საქმიანობის ავტორიზაცია შეუჩერა
საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნულმა კომისიამ ათ იურიდიულ პირს ელექტრონული კომუნიკაციების სფეროში საქმიანობის ავტორიზაცია შეუჩერა.
კომერციული რეკლამის განთავსების წესების დარღვევის გამო შპს „ტელეიმედი“ და შპს „იბერია TV“ წერილობით...
საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნული კომისიის აპარატის აუდიო-ვიზუალური მომსახურებების რეგულირების დეპარტამენტმა მიმდინარე წლის თებერვალსა და მარტში რიგი მაუწყებლების ბადეში განთავსებული პროგრამების სპონსორობის
ტექნიკური გასწორება
მიმდინარე წლის 27 მარტს კომისიის ვებგვერდზე (www.gncc.ge) და საინფორმაციო სააგენტო „Interpressnews“-ზე გამოქვეყნდა საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნული კომისიის მიერ გავრცელებული პრესრელიზი
„სანტას თოვლის ბაბუამ წაასწრო!-ბოლო გოზინაყი“ - არ არის დაუშვებელი პროდუქცია
საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნულმა კომისიამ ა(ა)იპ „პარტნიორობა ადამიანის უფლებებისთვის“ განცხადების საფუძველზე ინტერნეტ სივრცეში განთავსებული ვიდეო რგოლი შეისწავლა - „სანტას თოვლის ბაბუამ წაასწრო!- ბოლო გოზინაყი“, რომელიც „New Studio“-მ დაამზადა.
კომისიამ ააიპ „ლურჯი ფარი საქართველოს ეროვნული კომიტეტის“ საჩივარი „საზოგადოებრივი მაუწყებელის“ და შპს...
საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნულმა კომისიამ ააიპ „ლურჯი ფარი საქართველოს ეროვნული კომიტეტის“ საჩივარი „საზოგადოებრივი მაუწყებელის“ და შპს „სამაუწყებლო კომპანია რუსთავი 2“-ის წინააღმდეგ ორგანიზაციის მიერ დამზადებული ვიდეო რგოლების სოციალური რეკლამის სტატუსით განთავსების თაობაზე არ დააკმაყოფილა.
საკონსულტაციოდ ახალი სტანდარტი გამოქვეყნდა
საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნულ კომისიასა და ტელეკომუნიკაციების სტანდარტების ევროპულ ინსტიტუტს (ETSI) შორის გაფორმებული ურთიერთგაგების მემორანდუმის ფარგლებში კომისიის ვებ-გვერდზე (http://gncc.ge/ge/regulation/standardization-
კომისიაში „Twinning“-ის პროექტის ფარგლებში შეხვედრა გაიმართა
საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნული კომისია ევროპის კომისიის „Twinning“-ის პროექტის ფარგლებში - „ელექტრონული კომუნიკაციების მარეგულირებელი ჩარჩოს ევროპულ რეგულაციებთან შესაბამისობაში მოყვანისა და კომისიაში დასაქმებულთა პროფესიული განვითარების ხელშემწყობა“, პროექტის განმახორციელებელი კონსორციუმის დელეგაციას მასპინძლობს.
კომერციული რეკლამის განთავსების წესების დარღვევის გამო შპს „სტუდია მაესტრო“ და შპს „ტელეკომპანია პირველი“...
საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნული კომისიის აპარატის აუდიო-ვიზუალური მომსახურებების რეგულირების დეპარტამენტმა მიმდინარე წლის თებერვალსა და მარტში რიგი მაუწყებლების ბადეში განთავსებული პროგრამების სპონსორობის და პროდუქტის (საქონლის/მომსახურების) განთავსების წესების დაცვის მონიტორინგი ჩაატარა.