ComCom-მა ცაგერსა და ლენტეხში „ციფრული მხარდაჭერის პროგრამა“ დაიწყო
კომუნიკაციების კომისიამ ცაგერისა და ლენტეხის მუნიციპალიტეტებში „ციფრული მხარდაჭერის პროგრამის“ განხორციელება დაიწყო, რომლის ფარგლებშიც, სამიზნე მუნიციპალიტეტების მერის მოადგილეებთან, ადმინისტრაციის თანამშრომლებთან, მერის წარმომადგენლებთან, მოსახლეობასთან და დაინტერესებულ მხარეებთან საინფორმაციო შეხვედრები გამართა. პროგრამის ფარგლებში, ცაგერისა და ლენტეხის მუნიციპალიტეტების 25 სამიზნე დასახლებაში ციფრული წიგნიერებისა და ინტერნეტის უსაფრთხოდ გამოყენების შესახებ ჩატარდება სემინარები,...
დომაგო იურიევიჩი: ქართული მობილური ბაზრის კვლევა ევროკავშირის საუკეთესო პრაქტიკაზე დაყრდნობით ჩავატარეთ და...
„ჩვენ დავასკვენით, რომ ქართული მობილური მომსახურებების ბაზარი განიცდის კონკურენციის ნაკლებობას, ამის მიზეზი კი ბაზარზე დომინანტი კომპანიის არსებობაა, რომელსაც საფუძვლიანი კვლევის მიხედვით, „მაგთიკომი“ წარმოადგენს. ბაზრის ანალიზის შედეგად შემუშავებული ვალდებულებები, რომელიც ComCom-მა „მაგთიკომს“ უნდა დააკისროს, მოხსნიან ბაზარზე შესვლის ბარიერებს და ხელს შეუწყობენ ახალი მოთამაშეების შემოსვლას.“ - აღნიშნული განცხადება კომუნიკაციების კომისიის დაკვეთით...
ევროკავშირის ექსპერტები: ComCom-მა „მაგთიკომს“ დაშვების ვალდებულებები უნდა დააკისროს, რათა მობილური ბაზარი...
„საქართველოში მობილური მომსახურებების ბაზარი განიცდის სტაგნაციას და არაკონკურენტულია, ვინაიდან „მაგთიკომი“ მნიშვნელოვან ძალაუფლებას ფლობს როგორც ბაზრის წილების, ასევე აბონენტების და ინფრასტრუქტურის თვალსაზრისით, რაც ზრდის ბაზარზე შესვლის ბარიერებს და აფერხებს კონკურენციას, აღნიშნული კი თავის მხრივ, მომხმარებლებისთვის შემზღუდველ გარემოს ქმნის. იმისათვის, რომ არსებული პრობლემები აღმოიფხვრას, „მაგთიკომს“ უნდა განესაზღვროს სპეციფიკური ვალდებულებები, რომლის ფარგლებშიც...
ევროკავშირის ექსპერტები: წინასწარი რეგულაციის გარეშე „მაგთიკომის“ წილები 40%-იან ზღვარს ქვემოთ არ ჩამოვა და...
„კომპლექსური კვლევის ფარგლებში დავადგინეთ, რომ საქართველოში მობილური მომსახურებების ბაზარზე „მაგთიკომი“ როგორც ფინანსური რესურსების, ისე აბონენტებისა და ინფრასტრუქტურული შესაძლებლობების თვალსაზრისით, სხვა კომპანიებთან შედარებით დიდი უპირატესობით სარგებლობს. ამასთან, არ არის მოსალოდნელი, რომ უახლოეს პერიოდში ეს გარემოება შეიცვლება და „მაგთიკომის“ წილები საქართველოს კანონით განსაზღვრული მნიშვნელოვანი საბაზრო ძალაუფლების დადგენილი ზღვრის - 40%-ის ქვემოთ ჩამოვა ან სხვა...
ComCom-ის წევრმა და ევროკავშირის ექსპერტმა კომპლექსური კვლევის ფარგლებში მობილურ ბაზარზე აღმოჩენილი...
კომუნიკაციების კომისიამ მობილური მომსახურებების ბაზრის კომპლექსური კვლევის შედეგების შესახებ საჯარო პრეზენტაცია ჩაატარა, რომელსაც კომისიის წევრი, ეკატერინე იმედაძე და კვლევის ექსპერტთა ჯგუფის ხელმძღვანელი და ევროკავშირის ექსპერტი - დომაგო იურიევიჩი უძღვებოდნენ. პრეზენტაციას ასევე ესწრებოდნენ კვლევაში მონაწილე დანარჩენი ევროკავშირის ექსპერტები - კრისტიან ჟან პიერ ფრანსუა მერი ჰოსეფიდი, სტანკო ტასკოვი და პიტერ ლანდი. შეხვედრის ფარგლებში, მონაწილეებმა დამსწრე აუდიტორიას მიაწოდეს დეტალური...
ComCom-მა სამცხე-ჯავახეთში მოსწავლეები მედიაწიგნიერების კონკურსის ფარგლებში გადაამზადა
კომუნიკაციების კომისიამ მედიაწიგნიერების კონკურსის “ნამდვილი თუ მოგონილის?!” ფარგლებში, სამცხე-ჯავახეთში, ახალციხის პირველი და მეხუთე საჯარო სკოლის IX, X და XI კლასის 130-მდე მოსწავლე გადაამზადა. შეხვედრებს ComCom-ის მედიაწიგნიერების განვითარების დეპარტამენტის წარმომადგენლები, მარიამ გუგულაშვილი და თამარ კარბაია გაუძღვნენ და მოსწავლეებს კონკურსის პირობები, საკონკურსო ნამუშევრების შექმნასთან დაკავშირებული საკითხები და ყალბი ინფორმაციის აღმოჩენის გზები...
სატელევიზიო არხების ყველაზე დიდი დამფინანსებლების ათეული 2024 წლის I კვარტალში
2024 წლის პირველ კვარტალში ტელემაუწყებლებმა კომერციული სარეკლამო შემოსავლებიდან 14 მილიონი ლარი მიიღეს. მაუწყებლების ფინანსური გამჭვირვალობის შესახებ კანონის ფარგლებში, ComCom-ში ტელევიზიების მიერ წარმოდგენილი ინფორმაციის თანახმად, რეკლამის დამკვეთები, რომლებიც „ტელეიმედში“, „რუსთავი 2“-ში, „მთავარ არხში“, „პოსტივიში“, „ფორმულასა“ და „ტვ პირველში“ ყველაზე მეტ თანხას ხარჯავდნენ შემდეგია: 2024 წლის I კვარტალში...
2024 წლის I კვარტალში ტელე-რადიო მაუწყებლების სარეკლამო შემოსავლები გაიზარდა და 15.6 მილიონი ლარი შეადგინა
2024 წლის I კვარტალში ტელე და რადიო მაუწყებლების ჯამური კომერციული სარეკლამო შემოსავლები, წინა წლის ამავე პერიოდთან შედარებით, 0.5%-ით გაიზარდა და 15.6 მილიონი ლარი შეადგინა. მხოლოდ ტელევიზიების შემთხვევაში, კომერციული სარეკლამო შემოსავლებიდან მიღებული თანხა 14 მილიონი ლარი იყო, საიდანაც 64.9% პირდაპირმა რეკლამამ, ხოლო 18.4% პროდუქტის განთავსებამ შეადგინა. სატელევიზიო კომერციული სარეკლამო შემოსავლების ყველაზე დიდი წილი 2024 წლის პირველ კვარტალში „ტელეიმედს” ჰქონდა, რომლის...
ComCom-ის წევრმა EaPeReg-ის პლენარულ სხდომაში მიიღო მონაწილეობა
კომუნიკაციების კომისიის წევრმა ეკატერინე იმედაძემ აღმოსავლეთ პარტნიორობის ელექტრონული კომუნიკაციების მარეგულირებლების ქსელის (EaPeReg) 23-ე პლენარული სხდომის ფარგლებში საერთაშორისო ურთიერთობებისადმი მიძღვნილ სესიაში მიიღო მონაწილეობა. ეკატერინე იმედაძემ, რომელიც ამავდროულად ქსელის 2023 წლის თავმჯდომარე იყო, EaPeReg-ისა და ტელეკომუნიკაციის საერთაშორისო კავშირის (ITU) ურთიერთობებსა და მათ შორის განხორციელებული და დაგეგმილი ერთობლივი პროექტების მნიშვნელობაზე ისაუბრა. EaPeReg-ის 23-ე პლენარული...
ComCom-ი მედიაწიგნიერების მიმართულებით სამცხე-ჯავახეთის უნივერსიტეტთან თანამშრომლობას აღრმავებს
მედიაწიგნიერების ფორმალურ განათლებაში ინტეგრირების ხელშეწყობის მიზნით, კომუნიკაციების კომისიასა და სამცხე-ჯავახეთის სახელმწიფო უნივერსიტეტს შორის ურთიერთთანამშრომლობის შეთანხმება გაფორმდა, რომელსაც ხელი ComCom-ის წევრმა ნათია კუკულაძემ და უნივერსიტეტის რექტორმა მაკა ბერიძემ მოაწერეს. თანამშრომლობის ფარგლებში, მედიაწიგნიერების მიმართულებით ერთობლივი პროექტები განხორციელდება, ჩატარდება ადგილობრივი და საერთაშორისო ექსპერტების მასტერკლასები, დაგეგმილია თემატური და სამეცნიერო კონფერენციების...