კომუნიკაციების კომისია წინასაარჩევნო პერიოდის მედია მონიტორინგის ანგარიშს აქვეყნებს
საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნული კომისია 2019 წლის საქართველოს პარლამენტის შუალედური არჩევნების, საკრებულოს შუალედური არჩევნებისა და მუნიციპალიტეტის მერების რიგგარეშე არჩევნების წინასაარჩევნო პერიოდის მედია მონიტორინგის ანგარიშს აქვეყნებს, რომელიც 2019 წლის 31 მარტიდან 19 მაისამდე პერიოდს მოიცავს. მონიტორინგი 21 სამაუწყებლო არხს და საერთო ლიცენზიის მქონდე რადიომაუწყებლებს ჩაუტარდა. მედია მონიტორინგის პროცესში კომისია წინა საარჩევნო რეკლამას, წინა საარჩევნო დებატებს, ახალ ამბებსა და...
კომუნიკაციების კომისია წინასაარჩევნო პერიოდის მედია მონიტორინგის ანგარიშს აქვეყნებს
საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნული კომისია 2019 წლის საქართველოს პარლამენტის შუალედური არჩევნების, საკრებულოს შუალედური არჩევნებისა და მუნიციპალიტეტის მერების რიგგარეშე არჩევნების წინასაარჩევნო პერიოდის მედია მონიტორინგის ანგარიშს აქვეყნებს, რომელიც 2019 წლის 31 მარტიდან 19 მაისამდე პერიოდს მოიცავს. საანგარიშო პერიოდში მონიტორინგი 21 სამაუწყებლო არხს და საერთო ლიცენზიის მქონე რადიომაუწყებლებს ჩაუტარდა. მედია მონიტორინგის პროცესში კომისიის დაკვირვების საგანს წარმოადგენს: ა) წინა საარჩევნო...
ევროპის საბჭოსა და კომუნიკაციების კომისიის ორგანიზებით სამუშაო შეხვედრა „მედიაწიგნიერება საქართველოში“...
მედიაწიგნიერების განვითარების მიზნით, ევროპის საბჭომ და საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნულმა კომისიამ, სახელმწიფო უწყებების, საერთაშორისო და არასამთავრობო ორგანიზაციების, ასევე, სამეცნიერო წრეების წარმომადგენლების მონაწილეობით, სამუშაო შეხვედრა - „მედიაწიგნიერება საქართველოში“ ჩაატარა. ქვეყანაში მედიაწიგნიერების განვითარების თემაზე ყველა შესაბამისი უწყების მონაწილეობით ასეთი გაფართოებული შეხვედრა პირველად შედგა. სპეციალურად ამ დღისთვის ევროპის საბჭოს მიერ მოწვეულ იქნა...
კომუნიკაციების ეროვნულმა კომისიამ 2018 წლის ანგარიში გამოაქვეყნა
საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნულმა კომისიამ 2018 წლის საქმიანობის ანგარიში გამოაქვეყნა. ანგარიშში, 2018 წელს განხორციელებულ მნიშვნელოვან პროექტებთან ერთად, 2019 წლის გამოწვევებსა და გეგმებზეა საუბარი. 2018 წელი სატელეკომუნიკაციო დარგისთვის საინტერესო გამოწვევებით და წარმატებებით იყო დატვირთული. გასულ წელს ელექტრონული კომუნიკაციების სფეროში ავტორიზებული პირების მიერ მიღებულმა შემოსავალმა 1,237 მლნ ლარი შეადგინა, 2017 წელს კი - ეს თანხა 1,220 მლნ ლარი იყო. ყოველწლიურად...
მაუწყებლების შემოსავლების შემცირების შესახებ გამოცემა „ფორბსის“ მიერ გავრცელებული ინფორმაცია მცდარია
სამაუწყებლო შემოსავლები სტაბილურია და ის არ შემცირებულა. გამოცემამ „ფორბსი“ და სააგენტომ bm.ge ტელევიზიების შემოსავლების შესახებ გამოაქვეყნეს სტატია სათაურით -„სატელევიზიო შემოსავლები შემცირდა“, რაც სიმართლეს არ შეესაბამება. კომუნიკაციების ეროვნული კომისიის მიერ გამოქვეყნებული სამაუწყებლო შემოსავლების შესახებ 2018 წლის მონაცემები, მედიასაშუალებას არასწორად და ფაქტობრივი შეცდომებით აქვს გამოყენებული. კომისიამ მიმართა მედიასაშუალებების ხელმძღვანელს და შეცდომების...
საქართველოს ოჯახების 74% ფიქსირებულ ინტერნეტს მოიხმარს, აბონენტების რაოდენობა 2019 წლის 1 კვარტალში გაიზარდა
საქართველოს მასშტაბით სულ უფრო და უფრო იზრდება იმ ოჯახების რაოდენობა, რომელიც ფიქსირებულ ინტერნეტს მოიხმარს. 2019 წლის პირველ კვარტალში ფიქსირებული ინტერნეტ მომსახურეობების პენეტრაცია 2018 წლის იმავე პერიოდთან შედარებით 7%-ით გაიზარდა და ჯამში 74%-ი შეადგინა. გაზრდილია მობილური კომპანიების ჯამური შემოსავალი და მიმდინარე წლის პირველი კვარტლის მონაცემებით შემოსავლების ზრდამ 3% შეადგინა, რაც იურიდიული პირი აბონენტებისგან მიღებული შემოსავლის 12%-იანმა ზრდამ განაპირობა. შემოსავლების ზრდა დაფიქსირდა,...
კომუნიკაციების კომისიამ გლობალურ ინტერნეტზე ზედა ზღვრული ტარიფი დააწესა - 1 მბ/წმ ფასი 32 ლარიდან 9 ლარამდე...
კომუნიკაციების ეროვნულმა კომისიამ ფიქსირებული და მობილური სატელეკომუნიკაციო ბაზრის კვლევა დაასრულა და მომხმარებლების ინტერესების დაცვისა და ბაზრის განვითარების მიზნით, რამდენიმე მნიშვნელოვანი გადაწყვეტილება მიიღო. პირველი მნიშვნელოვანი გადაწყვეტილება გლობალური ინტერნეტის საბითუმო ბაზარს ეხება, საბითუმო მომსახურებაზე კომისიამ გლობალური ინტერნეტის ფასი რადიკალურად შეამცირა და ზედა ზღვრული ტარიფი დაადგინა. 2019 წლის პირველი ივლისიდან ერთ მბ/წმ ფასი 32 ლარიდან 9 ლარამდე შემცირდება. რაც შეეხება...
მაუწყებლების სარეკლამო შემოსავლები 8%-ით, კომერციული რეკლამისთვის დათმობილი დრო კი 25%-ით არის გაზრდილი
მაუწყებლების სატელევიზიო სარეკლამო შემოსავლები 2019 წლის პირველ კვარტალში, 2018 წლის იმავე პერიოდთან შედარებით, 8%-ით გაიზარდა. ასევე, გაზრდილია კომერციული რეკლამისთვის დათმობილი დროც, კერძოდ, 2019 წლის პირველ კვარტალში 2018 წლის პირველ კვარტალთან შედარებით, სარეკლამო დრო 25%-ით არის გაზრდილი. სარეკლამო შემოსავლების ზრდა ფიქსირდება ყველა ეროვნულ მაუწყებელში, გარდა საზოგადოებრივი მაუწყებლისა, რომელსაც 52%-იანი კლება აქვს. აღნიშნული ფაქტი განსაკუთრებით საინტერესოა, იმის გათვალისწინებით, რომ კლება...
კომუნიკაციების კომისია მე-10 და მე-11 კლასელებისთვის აცხადებს კონკურსს „ნამდვილი თუ მოგონილი?!“
საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნული კომისია და „მედიააკადემია“ განათლების სამინისტროსთან თანამშრომლობით მოზარდებში მედიაწიგნიერების - კრიტიკული და ლოგიკური აზროვნების, ანალიზისა და ფაქტების გადამოწმების უნარების განვითარების მიზნით 2019 წლის 16 მაისიდან 14 ივნისის ჩათვლით აცხადებს კონკურსს „ნამდვილი თუ მოგონილი?!“. კონკურსის „ნამდვილი თუ მოგონილი?!“ ფარგლებში მოსწავლეებმა უნდა აღმოაჩინონ ქართულ მედიასივრცეში (ინტერნეტი, ტელევიზია, ბეჭდური მედია და სხვა)...
კომუნიკაციების კომისიამ ელექტრონული კომუნიკაციების სფეროს გამოწვევებზე, 19 ქვეყნის მონაწილეობით კონფერენცია...
საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნულმა კომისიამ აღმოსავლეთ პარტნიორობისა (EaPeReg) და ევროკავშირის ქვეყნების (BEREC) ელექტრონული კომუნიკაციების მარეგულირებელი ორგანოების მონაწილეობით, თბილისში ორდღიანი კონფერენცია გამართა. ორგანიზაციის არსებობის ისტორიაში, 19 ქვეყნის მარეგულირებელი კომისიის თავმჯდომარეების შეკრება პირველად საქართველოში მოხდა. ორდღიან შეხვედრაზე ელექტრონული კომუნიკაციების სფეროში არსებული გამოწვევები და სამომავლო გეგმები განიხილეს. კონფერენციას ევროკავშირის წევრი ქვეყნების...