ტელემაუწყებლების სარეკლამო შემოსავლები მესამე კვარტალში 12.7 პროცენტით არის გაზრდილი
საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნული კომისიის მონაცემებით, 2018 წლის III კვარტლის სატელევიზიო სარეკლამო შემოსავლები 2017 წლის III კვარტალთან შედარებით 12.7%-ით, 1,857,745 ლარით გაიზარდა. რაც შეეხება ორ ყველაზე დიდ მაუწყებელს რომლებსაც ბაზრის 65% უკავიათ 2018 წლის მესამე კვარტალში მათი სარეკლამო შემოსავლების ტენდენცია შეცვლილია. სამაუწყებლო კომპანია „რუსთავი 2“-ის სარეკლამო შემოსავალი წინა წელთან შედარებით 9%-ითაა გაზრდილი, ხოლო ტელეკომპანია „იმედს“ 2018 წლის III...
კომისიამ „LRIC”მოდელის და WACC-ის გაანგარიშების მეთოდოლოგიების საკონსულტაციო დოკუმენტები წარადგინა
ფიქსირებული ინტერნეტის საცალო ბაზარზე კონკურენტული გარემოს უზრუნველყოფის მიზნით, კომისიამ, სლოვაკ პარტნიორებთან და დაინტერესებულ პირებთან თანამშრომლობის შედეგად, მომავალზე ორიენტირებული გრძელვადიანი ნაზარდი დანახარჯების „LRIC“ მოდელი შეიმუშავა, რომლის საშუალებითაც, აღნიშნულ სეგმენტზე არსებულ საბითუმო მომსახურებებზე ტარიფების გაანგარიშება ოპერატორის მიერ ეფექტურად გაწეული დანახარჯების საფუძველზე მოხდა. კომუნიკაციების ეროვნულ კომისიაში, კომისიის, “PwC”-ის სლოვაკეთის...
კომუნიკაციების ეროვნულმა კომისიამ მედია მონიტორინგის პირველი შუალედური ანგარიში გამოაქვეყნა
საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნულმა კომისიამ საპრეზიდენტო არჩევნების წინასაარჩევნო პერიოდის მედია მონიტორინგის პირველი შუალედური ანგარიში გამოაქვეყნა, რომელიც 2018 წლის 28 აგვისტოდან 29 სექტემბრამდე პერიოდს მოიცავს. საანგარიშო პერიოდში მონიტორინგი 42 სამაუწყებლო არხს, 37 ცენტრალური და ადგილობრივი ბიუჯეტიდან დაფინანსებულ გაზეთსა და საერთო ლიცენზიის მქონე რადიომაუწყებლებს ჩაუტარდა. მედია მონიტორინგის პროცესში კომისია წინასაარჩევნო რეკლამას, დებატებს, ახალ ამბებსა და საზოგადოებრივ პოლიტიკურ...
საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნული კომისიის მიერ ჩატარებული მედია მონიტორინგის შედეგები...
საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნული კომისია 2018 წლის საქართველოს პრეზიდენტის არჩევნების წინასაარჩევნო პერიოდის მედია მონიტორინგის პირველ შუალედურ ანგარიშს აქვეყნებს, რომელიც 2018 წლის 28 აგვისტოდან 29 სექტემბრამდე პერიოდს მოიცავს. საანგარიშო პერიოდში მონიტორინგი 42 სამაუწყებლო არხს, 37 ცენტრალური და ადგილობრივი ბიუჯეტიდან დაფინანსებულ გაზეთსა და საერთო ლიცენზიის მქონე რადიომაუწყებლებს ჩაუტარდა. მედია მონიტორინგის პროცესში კომისიის დაკვირვების საგანს წარმოადგენს: ა) წინასაარჩევნო...
კომუნიკაციების ეროვნული კომისია არასამთავრობო ორგანიზაციების განცხადებებს პასუხობს
საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნული კომისია „ახალგაზრდა იურისტთა ასოციაციისა“ და „საერთაშორისო გამჭვირვალობა საქართველოს“ განცხადებებს პასუხობს. კომუნიკაციების კომისია მოუწოდებს არასამთავრობო ორგანიზაციებს, მეტი ყურადღებით მოეკიდონ საკუთარ განცხადებებს, რომ არ აცდნენ კანონის მოთხოვნებს და ნუ შეიყვანენ საზოგადოებას შეცდომაში. კომისია ყოველთვის მზად არის დასაბუთებულ და არგუმენტირებულ კრიტიკას მოუსმინოს, მაგრამ როდესაც საქმე გვაქვს დაუსაბუთებელ და არაარგუმენტირებულ...
საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნული კომისია ახალგაზრდა იურისტთა ასოციაციის მიერ გავრცელებულ განცხადებას...
განგიმარტავთ, რომ საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნული კომისიის 2018 წლის 25 სექტემბრის წერილი წარმოადგენს პასუხს მაუწყებლების შეკითხვაზე მათ მიერ კომისიაში წარმოდგენილ სარეკლამო ვიდეორგოლებთან დაკავშირებით. საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნულ კომისიას „ტვ პირველმა“, საზოგადოებრივმა მაუწყებელმა და ტელეკომპანია „იმედმა“ წერილობით მიმართეს, სადაც ტელეკომპანიები კომისიისგან საარჩევნო სუბიექტების მიერ მაუწყებლებში წარდგენილი...
ზოგადი ნებართვით განსაზღვრულ რადიოსიხშირულ სპექტრში გამოყენებული მოწყობილობების მიმართ მოთხოვნები
საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნულმა კომისიამ EBRD-ის მიერ დაფინასებული „საქართველოს ელექტრონული კომუნიკაციების სექტორის განვითარების პროექტის“ ექსპერტების რეკომენდაციის შესაბამისად უნდა შეიტანოს დანართები „რადიოსიხშირული სპექტრის განაწილების ეროვნულ გეგმაში“, სადაც წარმოდგენილი იქნება ზოგადი ნებართვით განსაზღვრულ რადიოსიხშირულ სპექტრში გამოყენებული მოწყობილობების მიმართ მოთხოვნები. შესაბამისად კომისია საკონსულტაციოდ აქვეყნებს სამი დანართის პროექტს: ზოგადი ნებართვით...
კომუნიკაციების კომისია „რუსთავი 2“-ის მიერ უფასო პოლიტიკური რეკლამის ლიმიტის გაზრდასთან დაკავშირებით...
საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნული კომისია შპს ,,სამაუწყებლო კომპანია რუსთავი 2“-ის მიერ მიღებულ უპრეცედენტო გადაწყვეტილებასთან დაკავშირებით, განცხადებას ავრცელებს. ტელეკომპანიამ წინასაარჩევნო უფასო პოლიტიკური რეკლამის ლიმიტი, რომელიც ყოველ სამ საათში 7,5 წუთს შეადგენს, 17 სექტემბრიდან გაზარდა. “რუსთავი 2“ 2018 წლის 17 სექტემბრიდან 21 სექტემბრამდე უფასო პოლიტიკურ რეკლამას ყოველ 3 საათში 10 წუთს უთმობდა, 2018 წლის 21 სექტემბრიდან 25 სექტემბრამდე 3...
კომუნიკაციების ეროვნული კომისიის მიერ რადიოსიხშირული სპექტრით სარგებლობის ლიცენზიის მისაღებად გამოცხადებულ...
მიწისზედა სისტემებით ელექტრონული საკომუნიკაციო მომსახურებების განსახორციელებლად რადიოსიხშირული სპექტრით სარგებლობის ლიცენზიის მისაღებად გამოცხადებულ აუქციონში შპს „ჯეოსელმა“ გაიმარჯვა. აღნიშნულ აუქციონში მონაწილეობის შესახებ განაცხადი კომისიაში მხოლოდ „ჯეოსელმა“ წარადგინა. 800 მჰც სიხშირულ დიაპაზონში ამოწურვადი რესურსით სარგებლობისთვის, გამარჯვებულმა კომპანიამ საქართველოს ცენტრალურ სახელმწიფო ბიუჯეტში 25 391 303.00 (ოცდახუთი მილიონ სამასოთხმოცდათერთმეტი ათას სამასსამი და...
კომუნიკაციების ეროვნული კომისია „სამართლიან არჩევნებს“ განცხადებით პასუხობს
საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნული კომისიას (შემდგომში - კომისია) მიაჩნია, რომ სამართლიანი არჩევნებისა და დემოკრატიის საერთაშორისო საზოგადოების (ISFED) (შემდგომში -ორგანიზაცია) 2018 წლის 13 სექტემბერს გამოქვეყნებული 2018 წლის საპრეზიდენტო არჩევნების წინასაარჩევნო მონიტორინგის I შუალედურ ანგარიში (შემდგომში - ანგარიში) და მოგვიანებით მათ მიერ დამატებით გავრცელებული განცხადება კომისიის საქმიანობასთან დაკავშირებულ ნაწილში არაკვალიფიციურია, არასწორადაა მითითებული ფაქტობრივი...