ComCom-მა პოლიტიკური რეკლამის არაწინასაარჩევნო პერიოდში გავრცელებისთვის „მთავარი არხი“ 2500 ლარით დააჯარიმა,...
კომუნიკაციების კომისიამ ეთერში პოლიტიკური შინაარსის რეკლამის კანონდარღვევით განთავსების გამო ტელეკომპანია „მთავარი არხი“ 2500 ლარით დააჯარიმა, ხოლო „პოსტვ“ წერილობით გააფრთხილა. ComCom-ის მიერ განხორციელებული მედიამონიტორინგის შედეგად დადგინდა, რომ მიმდინარე წლის ივლისში მაუწყებლებმა ეთერში ვიდეორგოლები განათავსეს, რომლებიც პოლიტიკურ რეკლამას განეკუთვნებოდა, კერძოდ: „მთავარი არხის“ სამაუწყებლო ბადეში განთავსებულ პოლიტიკური შინაარსის ვიდეორგოლებში, ...
ComCom-მა 80 მასწავლებელი ახალი სემესტრიდან მედიაწიგნიერების სწავლებისთვის გადაამზადა
კომუნიკაციების კომისიამ მედიაწიგნიერების ფორმალურ განათლებაში ინტეგრირების მიზნით, მედიაწიგნიერების სწავლებისთვის შექმნილი სასწავლო მოდულის გამოყენებით 80 მასწავლებელი გადაამზადა, რომლებიც ახალი სასწავლო წლიდან საგნის არჩევას შეძლებენ. შეხვედრებს მედიაწიგნიერების მკვლევარი და მედიაწიგნიერების სახელმძღვანელოს ავტორი, ნატალია ინგოროყვა გაუძღვა, რომელმაც მონაწილეებს მედიაწიგნიერების საგანმანათლებლო სტანდარტისა და სახელმძღვანელო „მედიაწიგნიერების გაკვეთილების“ შესახებ დეტალური...
ComCom-ი 5G ტექნოლოგიის დასანერგად აუქციონს მეორედ აცხადებს
კომუნიკაციების კომისია მე-5 თაობის მობილური ინტერნეტის - 5G-ის დასანერგად აუქციონს უკვე მეორედ აცხადებს. გამომდინარე იქიდან, რომ ComCom-ისთვის ახალი თაობის ტექნოლოგიების დანერგვა კრიტიკულად მნიშვნელოვანია, გაითვალისწინა ოპერატორების მომართვა და პირველი აუქციონიდან ერთი წლის შემდეგ კომპანიებს მეორედ აძლევს შესაძლებლობას აუქციონში მონაწილოება მიიღონ და დანერგონ მე-5 თაობის ტექნოლოგია. შეგახსენებთ, რომ გასულ წელს გამოცხადებულ 5G აუქციონში მონაწილეობა მხოლოდ „სელფი მობაილმა“...
ComCom-მა პოლიტიკური რეკლამის არაწინასაარჩევნო პერიოდში გავრცელებისთვის „ალტ ინფო“ დაასანქცირა
კომუნიკაციების კომისიამ ეთერში პოლიტიკური შინაარსის რეკლამის კანონდარღვევით განთავსების გამო ტელეკომპანია „ალტ ინფო“ წერილობით გააფრთხილა. ComCom-ის მიერ განხორციელებული მედიამონიტორინგის შედეგად დადგინდა, რომ მიმდინარე წლის ივლისში მაუწყებელმა ეთერში ვიდეორგოლი განათავსა, რომელიც პოლიტიკურ რეკლამას განეკუთვნება. კერძოდ, „ალტ ინფოს“, ეთერში გავიდა ვიდეორგოლი, სადაც „ალტ ინფოს“ წარმომადგენელი აცხადებს, რომ არჩევნებში მიიღებენ მონაწილეობას, „ქართული...
დომაგო იურიევიჩი: ComCom-ის გადაწყვეტილება ტელეკომ ბაზარზე კონკურენციის გაუმჯობესებისთვის გადადგმული ნაბიჯია,...
„კომუნიკაციების კომისიის გადაწყვეტილება არის ქართულ ტელეკომ ბაზარზე კონკურენციის გაუმჯობესებისკენ გადადგმული ნაბიჯი.“ – აღნიშნული განცხადება კომუნიკაციების კომისიის დაკვეთით განხორციელებული ფიქსირებული ფართოზოლოვანი ინტერნეტ ბაზრის კომპლექსური კვლევის ექსპერტთა ჯგუფის ხელმძღვანელმა, ევროკავშირის ექსპერტმა დომაგო იურიევიჩმა გააკეთა. დომაგო იურიევიჩის თქმით როგორც მობილური, ისე ფიქსირებული ინტერნეტის ბაზრის შესწავლა ევროკავშირის ბაზრის ანალიზის მეთოდოლოგიისა და საუკეთესო...
ComCom-მა „მაგთიკომს“ ფიქსირებულ ინტერნეტ ბაზარზე შეზღუდული კონკურენტული გარემოს გაუმჯობესების მიზნით...
კომუნიკაციების კომისიამ ფიქსირებული ინტერნეტის ბაზრის კომპლექსურ კვლევასა და კვლევაში ჩართული ევროკავშირის ექსპერტების დასკვნებზე დაყრდნობით, „მაგთიკომი“ მნიშვნელოვანი საბაზრო ძალაუფლების მქონე ოპერატორად ცნო და ბაზარზე არსებული შეზღუდული კონკურენციის გამოსწორებისა და ბაზრის გახსნის მიზნით, მას რამდენიმე სპეციფიკური ვალდებულება დააკისრა. „მაგთიკომი“, როგორც მნიშვნელოვანი საბაზრო ძალის ოპერატორი ვალდებულია საკუთარი ქსელი სხვა ოპერატორებს შესაბამისი საფასურის...
ComCom: წინასწარი რეგულირების გარეშე ფიქსირებულ ინტერნეტ ბაზარზე არაკონკურენტული გარემო არ შეიცვლება
კომუნიკაციების კომისიამ „მაგთიკომი“ ფიქსირებულ ინტერნეტ ბაზარზე მნიშვნელოვანი საბაზრო ძალაუფლების მქონე ოპერატორად დაასახელა და დაადგინა, რომ კომპანიას აღნიშნულ ბაზარზე როგორც აბონენტებით, ისე შემოსავლებისა თუ ინფრასტრუქტურის კუთხით მნიშვნელოვნად დომინანტური პოზიცია უკავია. ComCom-მა გადაწყვეტილება ფიქსირებულ ინტერნეტ ბაზარზე ევროკავშირის ექსპერტებთან ერთად ჩატარებული კომპლექსური კვლევის შედეგებზე დაყრდნობით მიიღო. კომუნიკაციების კომისიის გადაწყვეტილება, რომლის...
ComCom: „მაგთიკომი“ ფიქსირებულ ინტერნეტ ბაზარზე მნიშვნელოვანი საბაზრო ძალის ოპერატორია
კომუნიკაციების კომისიამ „მაგთიკომი“ ფიქსირებულ ინტერნეტ ბაზარზე მნიშვნელოვანი საბაზრო ძალაუფლების მქონე ოპერატორად დაასახელა. გადაწყვეტილება ComCom-ის დაკვეთით ჩატარებულ ფიქსირებულ ინტერნეტ ბაზრის კომპლექსურ კვლევას დაეყრდნო, რომლის ფარგლებშიც, კვლევაში ჩართულმა ევროკავშირის ექსპერტებმა ქართული ფიქსირებული ინტერნეტის ბაზარი არაკონკურენტულად მიიჩნიეს და დაადგინეს, რომ წინასწარი რეგულირების გარეშე, შეზღუდული კონკურენტული გარემო არ შეიცვლება. გადაწყვეტილების მიღებისას,...
ComCom-მა მედიაწიგნიერების არჩევითი საგნის სწავლებაში 70 პედაგოგი გადაამზადა
ComCom-მა მედიაწიგნიერების ფორმალურ განათლებაში ინტეგრირების ხელშეწყობის მიზნით, 70 მასწავლებელი პროექტის ფარგლებში შექმნილი სასწავლო მოდულით გადაამზადა. გადამზადებული პედაგოგები მე-10, მე-11 და მე-12 კლასის მოსწავლეებს მედიაწიგნიერების არჩევნით საგანს შეასწავლიან. საგნის არჩევის შემთხვევაში, უფროსკლასელები მედიისა და ინფორმაციის ენის, ინფორმაციის დამუშავებას, დეზინფორმაციის სახეებს, ასევე მრავალფეროვანი ტექნიკის გამოყენებით, ყალბი ინფორმაციის აღმოჩენისა და სიმართლის დადგენის მეთოდებს ერთი...
ComCom-მა პროდუქტის განთავსების წესების შესახებ „ბმჯ“-ში სამუშაო შეხვედრა გამართა
ქართულ სატელევიზიო სივრცეში პროდუქტის განთავსების დარღვევების აღმოფხვრისა და მომხმარებლის უფლებების დაცვის მიზნით, ComCom-ის წევრი, ივანე მახარაძე და მედიამომსახურებების რეგულირების დეპარტამენტის უფროსი, კოტე ქორიძე, ტელეკომპანია „ბმჯ“-ის წარმომადგენლებს შეხვდნენ. სამუშაო შეხვედრა პროდუქტის განთავსების დარღვევების შესახებ საკანონმდებლო ბაზისა და ComCom-ის მიერ შემუშავებული პროდუქტის განთავსების შესახებ არსებული გაიდლაინების დეტალურ განხილვას ემსახურებოდა. შეხვედრის ფარგლებში,...