ადგილობრივ მაუწყებლებთან შეხვედრა გაიმართა
საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნულ კომისიაში 7 ოქტომბერს ადგილობრივი საეთერო ტელემაუწყებლობის ლიცენზიის მფლობელ კომპანიებთან ციფრულ მაუწყებლობაზე მიგრაციის საკითხებთან დაკავშირებით შეხვედრა გაიმართა.
შპს „ნეტსითი“ საქმიანობას ავტორიზაციის გარეშე ეწეოდა
საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნულმა კომისიამ შპს „ნეტსითის“ ავტორიზაციის გარეშე საქმიანობის გამო ჯარიმა დააკისრა.
მაუწყებლობის მარეგულირებელი ორგანოების ევროპული პლატფორმა (EPRA) - 8-10 ოქტომბერი თბილისი
დღეს, 8 ოქტომბერს 20:00 საათზე სასატუმრო „რედისო ბლუ ივერიაში“ მაუწყებლობის მარეგულირებელი ორგანოების ევროპული პლატფორმის (EPRA) სამდღიან კონფერენციას საქართველოს პარტამენტის თავმჯდომარე დავით უსუფაშვილი გახსნის.
ქ. ნინოწმინდაში სათემო რადიომაუწყებლობის ლიცენზიის გასაცემად კონკურსი გამოცხადდა
საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნულმა კომისიამ ქ. ნინოწმინდაში 100.1 მეგაჰერც სიხშირეზე სათემო რადიომაუწყებლობის ლიცენზიის გასაცემად კონკურსი გამოაცხადდა.
შპს ”ტელეკომპანია ობიექტივი 2”-ის კერძო მაუწყებლობის №B162 ლიცენზიის მოდიფიცირება განხორციელდა
საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნულმა კომისიამ შპს ”ტელეკომპანია ობიექტივი 2”-ის კერძო მაუწყებლობის №B162 ლიცენზიის მოდიფიცირება განხორციელა.
კომისიამ ავტორიზებული პირების მიერ ხარჯთაღრიცხვისა და დანახარჯების განცალკევებულად განაწილების მეთოდოლოგიურ...
საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნულმა კომისიამ ავტორიზებული პირების მიერ ხარჯთაღრიცხვისა და დანახარჯების განცალკევებულად განაწილების მეთოდოლოგიურ წესებში ცვლილება შეიტანა.
კომისიის განმარტება
საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნული კომისია ვებსივრცეში დაუშვებელი პროდუქციის განთავსებასთან დაკავშირებით დღეს გავრცელებული ინფორმაციის შესახებ განმარტავს:
მაუწყებლობის მარეგულირებელი ორგანოების ევროპული პლატფორმა (EPRA) - 8-10 ოქტომბერი თბილისი
საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნული კომისია მაუწყებლობის მარეგულირებელი ორგანოების ევროპული პლატფორმის (EPRA) სამდღიან კონფერენციას მასპინძლობს.
ფიქსირებული და მობილური ინეტრენტის ბაზრის მიმოხილვითი კვლევა
საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნულმა კომისიამ ფიქსირებული და მობილური ინტერნეტ ბაზრის მიმოხილვითი კვლევა ჩაატარა.
პირდაპირი მარკეტინგული მიზნებისთვის პეროსნალური მონაცემების გამოყენების რეგულაცია